Просвітницька діяльність
Фахівець-консультант ІРЦ Любешівської селищної ради, з метою підвищення кваліфікації за напрямом "Розвиток професійних компетентностей, формування інклюзивної компетентності шляхом опанування сучасних інклюзивних технологій", взяла участь в семінарі-практикумі "Користування психодіагностичною методикою WISС-ІV", який відбувся 6 квітня 2023 року на базі ВІППО. Дякуємо організаторам семінару!
10:37 25.05.2023
18.05.2023 року на базі ВІППО з метою підвищення якості проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особистості було проведено семінар-практикум "Користування психодіагностичною методикою Leiter-3".
10:34 23.05.2023
18.05.2023 року на базі ВІППО з метою підвищення якості проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особистості було проведено семінар-практикум "Користування психодіагностичною методикою Leiter-3".
10:34 23.05.2023
18.05.2023 року на базі ВІППО з метою підвищення якості проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особистості було проведено семінар-практикум "Користування психодіагностичною методикою Leiter-3".
10:34 23.05.2023
Щоб дитина почала розмовляти у неї на достатньому рівні має бути сформовані домовленнєві навички
Імітація - це навичка, яку найперше діагностують спеціалісти: Які є види імітацій Імітація дій з предметами; Імітація рухів великої моторики; Імітація рухів артикуляційної та дрібної моторики; Імітації емоцій; Імітація видування; Імітація двокомпонентна і трикомпонентна Імітація дії за картиною «зроби як на картинці». Візуальне сприймання Це одна з дуже важливих домовленнєвих навичок. Візуальне сприймання; Візуальне зіставлення; Сортування (по кольорах, розмірах, формою); Склалання іграшок з деталей; Візуально ритмічні ряди Зіставлення ідентичних та неідентичних предметів.  Слухове сприймання. Тут ідеться не про те, чи дитина чує, а про те, чи дитина розрізняє те, що вона чує. Розріщнення немовленнєвих звуків; Розрізнення звуків тварин; Відтворкння ритму; Утримувати у слуховій пам’яті 2, 3 звука. Розуміння мовлення Реакція на ім’я; Виконання інструкцій в контексті ( сідай, стукай, кидай, дай, біжи і т.д) Розрізнення предметів, людей, частин тіла людей, тварин; Розрізнення одними і множини; Розуміння іменник+дієслово ( Аня іде, тато несе і т.д) Памʼятайте, що без розуміння слова не буде говоріння і дитина не буде його вживати для комунікації10:31 19.05.2023
Якщо Ви помітили уповільнення темпів розвитку моторики або мовлення дитини, при виникненні проблем з пам'яттю та увагою, якщо виявились труднощі із засвоєнням освітньої програми в дитячому садку, то варто здійснити діагностику ЗПР з метою проведення подальшої роботи з дитиною.
10:00 05.04.2023
15.03.2023 року відбувся семінар-практикум "Проведення оцінки мовленнєвого розвитку дитини та корекційно- розвиткових занять в умовах ІРЦ" для вчителів-логопедів організованим ВІППО
11:20 15.03.2023
Семінар-практикум «Проведення оцінки фізичного розвитку дитини та корекційно-розвиткових занять в умовах ІРЦ»
11:01 09.03.2023
"Особливості роботи практичного психолога з дітьми з інтелектуальними труднощами"
2 березня 2023 року, згідно річного плану роботи, фахівцями-консультантами ІРЦ було проведено онлайн-семінар для практичних психологів на тему "Особливості роботи практичного психолога з дітьми з інтелектуальними труднощами"10:44 03.03.2023