10:37 22.12.2023
Просвітницька діяльність
Організація просвітницької діяльності "Ранній розвиток"
Організація просвітницької діяльності "Ранній розвиток"12:18 29.11.2023
Гра - це місце зародження особитсості, в них зароджується власне поняття "Я". Гра - це генеарльна репетиція життя. ЇЇ не можна оцінювати з точки зору правильності чи не правилності.
16:14 18.11.2023
Чому Логопед відправляє до невролога дитину
Багато батьків бувають здивовані а часом навіть налякані, коли пропонують показати дитину неврологу. Давайте розберемося яким чином логопедія пов’язана з неврологією та що може дати візит до цього фахівця. Існує багато неврологічних проблем, які можуть впливати на розвиток мовлення. Ось кілька прикладів: 1. Розлади мовленнєвого розвитку: це порушення, які виникають внаслідок неврологічних проблем, які затримують розвиток мовлення. Наприклад, такі розлади, як дизартрія (порушення артикуляції звуків), дисфазія (порушення розвитку мовлення) та афазія (порушення мовлення, які виникають внаслідок ураження мозку), можуть впливати на розвиток мовлення. 2. Епілепсія: це неврологічне захворювання, яке може впливати на мовлення, особливо якщо епілептичні припадки відбуваються в зоні мовлення мозку. Епілепсія може викликати тимчасове зупинення мовлення, порушення зрозумілості мовлення та інші проблеми. 3. Дитячий церебральний параліч: це неврологічне захворювання, яке виникає внаслідок ураження мозку перед або під час народження. Це може впливати на моторний контроль, координацію м'язів та інші фактори, які впливають на мовлення. 4. Травма мозку: травма мозку може впливати на різні аспекти мовлення, включаючи артикуляцію, розуміння мовлення та виразність мовлення. 5. Наслідкові захворювання: деякі неврологічні захворювання, такі як м'язова дистрофія, гемофілія та інші, можуть впливати на розвиток мовлення. Невролог може провести ряд тестів та обстежень, щоб встановити, чи є порушення нервової системи та як вони впливають на мовлення та комунікативні навички пацієнта. Після цього логопед може розробити індивідуальний план реабілітації та лікування для пацієнта на основі результатів обстеження та діагностики, проведених неврологом.12:47 15.11.2023
Дітки грудного віку досить часто смокчуть свій пальчик. Але іноді грудний вік проходить, а палець дитина продовжує смоктати. І на цю звичку далеко не всі батьки звертають увагу, а марно. Зазвичай ця звичка швидко проходить і не залишає ніяких наслідків, проте якщо дитина продовжує смоктати пальчик протягом тривалого часу можливі серйозні наслідки.
Через постійний тиск на нижню щелепу відбувається затримка її розвитку. Крім цього, коли язик не прилягає до піднебіння, у дитини формується зубний ряд не U-подібної форми, а V-подібної. Тому передні зубки виступають вперед (на картинці показано як саме). Дитина починає дихати ротом, а це загрожує цілим рядом проблем зі слизовою оболонкою рота. Крім дихання, порушується ще й жування, і вимова дитини.
Зазначу, що описане вище не є догмою - кожен окремий випадок індивідуальний.
12:53 10.11.2023
Участь батьків у команді психолого-педагогічного супроводу
Уфективність роботи команди психолого-педагогічного супроводу та успішність розвитку дитини із особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від порозуміння між членами команди та зосередження на загальній меті. Батьки дитини з особливими освітніми потребами є постійними учасниками команди супроводу та мають право обирати форму навчання й заклад освіти для своєї дитини, виражати свою думку щодо подальшого розвитку та напрямів корекційно-розвивальної роботи.12:44 25.10.2023
Фахівець-консультант ІРЦ Любешівської селищної ради, з метою підвищення кваліфікації за напрямом "Розвиток професійних компетентностей, формування інклюзивної компетентності шляхом опанування сучасних інклюзивних технологій", взяла участь в семінарі-практикумі "Користування психодіагностичною методикою WISС-ІV", який відбувся 6 квітня 2023 року на базі ВІППО. Дякуємо організаторам семінару!
10:37 25.05.2023
18.05.2023 року на базі ВІППО з метою підвищення якості проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особистості було проведено семінар-практикум "Користування психодіагностичною методикою Leiter-3".
10:34 23.05.2023