A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

Семінар-практикум «Умови формування інклюзивної компетентності педагогів НУШ»

Дата: 12.06.2023 10:47
Кількість переглядів: 13

На виконання плану роботи Інституту 07 червня 2023 року фахівцями ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти проведено онлайн семінар-практикум «Умови формування інклюзивної компетентності педагогів НУШ» для працівників органів управління освітою територіальних громад, які відповідають за інклюзивну освіту, директорів інклюзивно-ресурсних центрів, центрів професійного розвитку педагогічних працівників та директорів спеціальних закладів освіти. Участь у роботі семінару взяли понад 70 учасників.

Мета семінару – підкреслити для фахівців територіальних громад, які відповідальні за інклюзивну освіту, важливість формування інклюзивної компетентності педагогів для успішної професійної діяльності в новій українській школі та всіляко сприяти цьому. Представити досвід спільних зусиль ВІППО, ЦПР ПП та ІРЦ в цьому ключі, напрацювати і поширити методичні матеріали семінару на допомогу освітянам, які працюють у ЗЗСО області.

У роботі семінару взяла участь Ангеліна Корець, начальник управління державної служби якості освіти у Волинській області, яка висвітлила окремі аспекти діяльності ЗЗСО щодо забезпечення якісної інклюзивної освіти.

Умови формування інклюзивної компетентності педагогів НУШ в контексті підвищення кваліфікації та роботу ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти у цьому напрямку представила завідувач центру Тамара Мазурик. Методисти центру Неоніла Провальна та Анжела Миколайчук розкрили такі складові інклюзивної компетентності, як здатність вчителя до педагогічної підтримки дітей та ефективної взаємодії в інклюзивному середовищі.

Досвідом роботи щодо супроводу траєкторії професійного розвитку педагога поділилася Світлана Котік, психолог центру професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради. Досить потужним ресурсом формування інклюзивної компетентності педагогів НУШ є інклюзивно-ресурсні центри. Таким досвідом роботи поділилась Тетяна Жилко, директор ІРЦ Любешівської селищної ради. Напрацювання щодо «Психології професійного зростання: інструменти, техніки та прийоми роботи асистента вчителя» представила Світлана Кириленко, методист навчально-методичного кабінету психологічної служби департаменту освіти Луцької МР.

При підведенні підсумків семінару Тамара Мазурик наголосила на важливості спільних зусиль щодо формування інклюзивної компетентності педагогів НУШ, що сьогодні кожна школа має бути готовою стати інклюзивною, бо внаслідок війни у нас все більшатиме дітей, які потребуватимуть додаткової педагогічної та соціально-психологічної підтримки в освітньому процесі.



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень