A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

НУШ

Моніторингові дослідження у внутрішній системі якості освіти ЗЗСО

Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти є стратегічним рішенням кожного закладу освіти, яке покликане допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ефективного та сталого розвитку. Важливу роль у цьому процесі відіграє правильно організований та проведений моніторинг. Які особливості процедури проведення моніторингових досліджень освітнього процесу, які інструменти варто застосовувати, поради, рекомендації з досвіду роботи – з усім цим змогли ознайомитися учасники  навчально-методичного семінару «Моніторингові дослідження у внутрішній системі якості освіти ЗЗСО», який був проведений 23-24 лютого Аллою Олександрівною Корнейко,  в. о. завідувача відділу зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингових досліджень ВІППО. Пані Алла детально проаналізувала особливості проведення моніторингу в закладі освіти, розповіла про дослідження PISA та ЗЗМЯПО. Участь у заході взяла Ангеліна Йосипівна Корець, начальник управління Державної служби якості освіти у Волинській області, яка акцентувала увагу учасників семінару на значущості моніторингових досліджень та озвучила ряд питань, з яких проводитимуться такі дослідження у 2023 році. Говорили також про інституційний аудит, сертифікацію, аспекти управлінської діяльності керівників закладів освіти… Рекомендаціями щодо інструментарію моніторингових досліджень та своїм баченням щодо проведення такого відстеження освітніх процесів поділилася також Галина Ярославівна Лук`янчук, старший викладач кафедри менеджменту освіти ВІППО. З досвідом роботи Волинського наукового ліцею щодо створення локальних документів закладу освіти, використання результатів моніторингових досліджень для покращення якості освіти ознайомила заступник директора ліцею Ірина Ігорівна Бабула. Приємно, що слухачами цього заходу стали 20 педагогічних працівників Любешівської ТГ (в основному директори та заступники директорів з НВР), від імені яких висловлюю сердечну подяку за рекомендації, поради, досвід. Аллі Олександрівні – за мудрий підхід в організації заходу. Семінар був проведений на запит ЦПРПП Любешівської селищної ради. Дякую ВІППО за співпрацю. Далі ми працюємо з вірою в перемогу та задля перемоги!

15:02 24.02.2023

Учителів української мови та математики запрошують до участі в проєкті "Освітній суп"

Запрошуємо вчителів української мови та математики доєднатися до онлайн-спільноти тьюторів у межах проєкту «Освітній суп», що реалізується громадською організацією «Навчай для України» у партнерстві зі Світовим банком, за підтримки «UBS Optimus Foundation».

16:54 29.01.2023

Учителі можуть скористатися діагностичними тестами

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Любешівської селищної ради інформує про те, що на платформі Всеукраїнської школи онлайн у розділі «Курси» (https://lms.e-school.net.ua/course_category/ ) розміщені діагностичні тести з математики й української мови для учнів 5, 7 та 9 класів, якими можуть скористатися вчителі української мови та математики.

11:50 03.01.2023

Безоплатний курс «НУШ: базова середня освіта»

У межах впровадження реформи «Нова українська школа» ГС «Освіторія» разом з Міністерством освіти та науки України, Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) створили безоплатний курс «НУШ: базова середня освіта» для підвищення кваліфікації вчителів середньої школи. Навчальні студії уже доступні на платформі О.університет   

11:37 16.11.2022

Онлайн-курс «Професійна діяльність учителя в умовах цифрового освітнього середовища»

Український інститут розвитку освіти спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) розробили онлайн-курс «Професійна діяльність учителя в умовах цифрового освітнього середовища». Курс вже доступний за покликанням https://uied.org.ua/onlajn-kurs-dlya-vchyteliv/  .

11:36 16.11.2022

PISA: читацька грамотність

Пропоноване видання містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA стосовно читацької грамотності 15-річних осіб. Для забезпечення належного сприйняття змісту рамкового документа це видання доповнене оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, які були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні конструкти щодо сутності читацької грамотності й засад її вимірювання. Посібник містить окремий розділ із завданнями й характеристиками стосовної їх оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільній практиці. Видання адресоване широкому колу освітян – учителям, ученим-педагогам, методистам, авторам підручників і навчальних посібників із читання, мови й літератури, фахівцям у галузі освітніх вимірювань, а також учням/студентам закладів середньої загальної освіти.

08:32 15.11.2022

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень