Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів на уроках англійської мови
Закінчення І семестру не за горами. Отож актуальними стають питання виставлення семестрових оцінок та фіксація результатів навчання в класних журналах за вимогами НУШ. Саме з метою обговорення особливостей оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів на уроках англійської мови 05 грудня 2024 р. відбувся методичний діалог з учителями мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта) Любешівської ТГ.
Під час заходу консультанткою ЦПРПП Вікторією Гудько було тезисно презентовано підходи до оцінювання результатів навчання, запропоновано техніки формувального оцінювання та інструментарій щодо формування висновків про рівень досягнень обов’язкових результатів навчання за семестр.
У ході діалогу вчителі англійської мови поділилися своїми думками щодо критеріїв оцінювання за групами результатів та досвідом щодо оцінювання результатів навчання в класах НУШ.