Впровадження інноваційних технологій в ЗДО
Пошук та впровадження в освітню діяльність нових підходів, оригінальних технологій, форм, методів, засобів освітньої роботи є справою нелегкою, відповідальною і зазвичай довготривалою. Саме про ефективність використання інноваційних технологій, цікавих методик у дошкільній освіті говорили з педагогічними працівниками ЗДО Любешівської ТГ 3 грудня 2024 року.
У ході зустрічі консультант ЦПРПП Вікторія Гудько наголосила на основній меті використання інноваційних технологій, а також зауважила, що в сучасних умовах все частіше педагоги стикаються із антиінноваційними бар’єрами. Вікторія Геннадіївна запропонувала вправи та техніки, які допоможуть вихователям впоратися із психологічними перешкодами інноваційної діяльності.
Своїм досвідом, щодо використання інноваційних технологій поділилися педагогічні працівники Любешівського ЗДО №3. Зокрема, вихователь-методист Інна Таресевич ознайомила учасників заходу із особливостями використання логічних блоків Дьєнеша: детально охарактеризувала етапи та форми організації роботи з блоками, презентувала приклади дидактичних ігор з блоками.
Практичний психолог Тетяна Ємченко презентувала кінезіологічні вправи як засіб активізації та стимулювання пізнавальних інтересів. Тетяна Володимирівна наголосила, що вправи вдосконалюють механізм адаптації дитячого організму до зовнішнього середовища, розвивають спритність та гнучкість, допомагають дошкільникам впоратися зі стресовими ситуаціями.
Вихователь Ольга Іванісік розповіла про доцільність використання коректурних таблиць Наталії Гавриш у роботі з дітьми дошкільного віку. Ольга Петрівна навела приклади вправ використання коректурних таблиць під час вивчення теми «Осінь. Овочі та фрукти», які сприяли б розвитку комунікативної діяльності, креативності, пізнавальної активності та самостійності дошкільників.
Вихователь Ніна Савчук поділилася досвідом застосування освітньої технології «Палички Кьюізенера»: зробила акцент на поетапності роботи та різноманітті вправ з використанням паличок. Ніна Михайлівна наголосила, що ці матеріали сприяють розвитку дрібної моторики, сенсорних здібностей, зв’язного мовлення, навичок моделювання та конструювання.