A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Дата: 11.11.2024 08:00
Кількість переглядів: 8

https://znayshov.com/News/Details/monitorynh_Yakosti_inkliuzyvnoho_navchannia_Yak_skladova_vnutrishnoi_systemy_zabezpechennia_Yakosti_osvity?fbclid=IwY2xjawGenttleHRuA2FlbQIxMQABHfvt1pU1Yk9FzdvvUCNCePahj-iphXKSzz31NXWd1bkJZdffhzgc_vLX7Q_aem_Kch38qT3K9O0KrskT8irTg#google_vignette

Внутрішня система забезпечення якості освіти – це система компонентів та процедур, які впливають на якість освіти здобувачів. Вивчаючи та постійно вдосконалюючи їх, школа може покращити  якість своєї діяльності.  І це, перш за все, формування стратегічного бачення розвитку школи, запровадження дієвих моніторингів її роботи та оперативне реагування на виклики, що виникають. 

Внутрішня система забезпечення якості дозволяє закладу здійснювати постійний моніторинг і регулярно отримувати дані про процеси, що відбуваються у закладі, і тому вчасно реагувати на виклики.

Окреслимо реалізацію аспектів інклюзивного навчання у закладі освіти за першими двома напрямами освітньої діяльності: «Освітнє середовище закладу освіти» та «Управлінські процеси закладу освіти».


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень