Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Внутрішня система забезпечення якості освіти – це система компонентів та процедур, які впливають на якість освіти здобувачів. Вивчаючи та постійно вдосконалюючи їх, школа може покращити якість своєї діяльності. І це, перш за все, формування стратегічного бачення розвитку школи, запровадження дієвих моніторингів її роботи та оперативне реагування на виклики, що виникають.
Внутрішня система забезпечення якості дозволяє закладу здійснювати постійний моніторинг і регулярно отримувати дані про процеси, що відбуваються у закладі, і тому вчасно реагувати на виклики.
Окреслимо реалізацію аспектів інклюзивного навчання у закладі освіти за першими двома напрямами освітньої діяльності: «Освітнє середовище закладу освіти» та «Управлінські процеси закладу освіти».