Онлайн-ресурси з питань інклюзивної освіти
Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища «Школа для всіх» https://study.ed-era.com/uk/courses/course/409
Онлайн-курс для вчителів початкових класів «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами» https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Inc+1/about
Онлайн-курс для вчителів про компенсаторне навчання математики дітей з інтелектуальними порушеннями «Навчаємося з радістю. Практична математика» (Сертифікат платний) https://study.ed-era.com/uk/courses/course/2968
Онлайн-курс для спеціалістів, які працюють з дітьми з синдромом Дауна і дітьми з інтелектуальними порушеннями «Навчаємося з радістю» (Сертифікат платний) https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:DownSyndrome+DS101+2020/about
Сайт "Нова українська школа". Питання інклюзивної освіти https://nus.org.ua/tags/129/
Цикл вебінарів присвячених інклюзивній освіті https://naurok.com.ua/journal/inclusive
Е-ресурси доступні до завантаження:
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями https://drive.google.com/file/d/1GqXU6hWIAU5T8EWgE7TQspXaxQCw4hLu/view
- Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід https://lib.imzo.gov.ua/navchalno-metodichn-posbniki/dlya-pedagogchnikh-pratsvnikv-yak-pratsyuyut-z-uchnyami-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami/navchalno-metodichniy-posbnik-uchn-pochatkovikh-klasv-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami-navchannya-ta-suprovd/
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/inkluzyvne-navchannya/2024
- Школа для кожного. Навчальний посібник https://drive.google.com/file/d/1lqe3P5pyypBpt-P-0Iz94iPd4JoFy6PT/view
- Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі. Навчально-методичний посібник https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/9294/
- Теорія і практика інклюзивної освіти https://drive.google.com/file/d/17zsXwuPNNgWB7Ax48vsI42zlXzPfVIXr/view
- Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами https://lib.imzo.gov.ua/navchalno-metodichn
- Інформаційний посібник "Новий освітній простір. Безбар'єрність" https://drive.google.com/file/d/1dNjMbdnCEFhmyAayXnJ5HQQlXs_s4a1y/view
- Диференційоване викладання в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник https://drive.google.com/file/d/1F7MNZC1zpSPufgcrhZ40KEXNTbNCZ0xt/vie
- Проєкт "Інклюзивна освіта: крок за кроком". Спільне викладання в інклюзивному класі https://drive.google.com/file/d/1FmNmo9cdoDWbCeoDIAcEbs94TiIheqqf/view
- Асистент вчителя в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання https://drive.google.com/file/d/1xel57sW_C-rfo7SpIcli1R0DVugw6KOD/view
- Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі https://drive.google.com/file/d/1U5ti0P3-dw-KQf0eDyYvJOK4arfow3d_/view
- Практика асистента педагога: міжнародний та український контекст результати дослідження https://drive.google.com/file/d/1eclFyz0D1Kf4JBjjLYjekKOeM0cb9tZB/view
- Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі https://drive.google.com/file/d/17oIiLH5PVV97ZKNcCifJiQjyoaIMCGIj/view
- Дитина з аутизмом в закладах освіти. Методичні рекомендації https://drive.google.com/file/d/1xnU3Y2suPCbfrmle5Z0FO1M2-UbZk9G7/view
- Діти із синдромом Дауна. Факти, навчання, допомога. Методичні рекомендації https://drive.google.com/file/d/1qCFI-ZpH_jy3dC74W9TEZ7NQAnSEIG7K/view
- Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовища. Методичні рекомендації https://drive.google.com/file/d/1J8PQqNpu2FH-HCGtYONAmYit5xPciWik/view
- Навчально-методичний посібник "Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах" https://lib.imzo.gov.ua/navchalno-metodichn-posbniki/dlya-pedagogchnikh-pratsvnikv/navchalno-metodichniy-posbnik-nova-ukranska-shkola-osoblivost-organzats-osvtnogo-protsesu-uchnv-pochatkovo-shkoli-v-nklyuzivnikh-klasakh/
За матеріалами мережі Інтернет інформацію підготувала Гудько В. Г.