Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК ДК 021:2015: 85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради;
вул. Незалежності, 53, смт. Любешів, Камінь Каширський район, Волинської області
ЄДРПОУ – 42043220;
Категорія замовника – органи місцевого самоврядування.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасником:
Шумік Тетяна Михайлівна, тел.0967959467
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот 1: Послуги з проведення періодичних медичних оглядів для працівників шкільних/дошкільних/позашкільних закладів освіти Любешівської селищної ради; Лот 2: Послуги з проведення періодичних лабораторних і бактеріологічних досліджень для працівників шкільних/дошкільних/позашкільних закладів освіти Любешівської селищної ради) «код ДК 021:2015: 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги»Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-23-010988-a.
Закупівля послуг з проведення періодичних медичних оглядів для працівників шкільних/дошкільних/позашкільних закладів освіти Любешівської селищної ради; Лот 2: Послуги з проведення періодичних лабораторних і бактеріологічних досліджень для працівників шкільних/дошкільних/позашкільних закладів освіти Любешівської селищної ради, Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначена підставі отриманих тарифів на платні медичні послуги із відкритих сайтів та листів підприємств які надають дані послуги.
Згідно отриманих тарифів здійснено розрахунок вартості послуг:
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 356 220,00 грн., з ПДВ.
Місце надання послуг: Послуги повинні бути надані на території Любешівської територіальної громади.
Учасник-Виконавець повинен виконати комплекс заходів щодо проведення обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002 року за № 639/6927.
Учасник-Виконавець надає послуги щодо проведення періодичних медичних оглядів працівників належної якості з дотриманням норм законодавства, які регламентують діяльність в даній сфері, в обсязі згідно з Таблицею 2.
Таблиця 2
Назва послуги |
Одиниця виміру |
К-сть працівників (осіб) |
|
||
1. |
Медичний огляд працівників (жінок)
(1 раз на рік)
(1 раз на рік)
(1-е півріччя) |
Послуга |
433 |
|
|
2. |
Медичний огляд працівників харчоблоку (жінок) (1-е півріччя) |
Послуга |
10 |
|
|
3. |
Медичний огляд працівників (чоловіків) З.1 шкільних працівників-71чоловік(з них-1 Форма100) ) (1 раз на рік) 3.2 позашкільних працівників-12чоловік) (1 раз на рік) 3.3 дошкільних працівників-2 (1-е півріччя) |
Послуга |
85 |
|
|
4. |
Медичний огляд працівників водіїв -3 чоловіків (з них- 1Форма100) |
Послуга |
3 |
|
|
ВСЬОГО: |
531 |