Руханки/фізкультхвилинки в школі: новий підхід
Однією з цілей НУШ є поширення фізичної активності на уроках. Кілька хвилин руханки, що частіше є грою, яка розважає, навчає, відволікає, допомагають дітям зняти напруження, розслабитися, перемкнути увагу, підняти настрій. Але якщо раніше будь-яка фізична активність допомагала учням перемикнути увагу із завдання на танок, а потім – навпаки (тобто повернутися до уроку), то зараз, на думку Галини Сищук (засновниці Центру діяльнісної освіти для учнів початкової школи “Стежка”, психологині, представниці проєкту “Hibuki Therapy” в Україні (координаторки напряму освіти), півфіналістки “Global Teacher Prize Ukraine”-2020 і “Teacher Innovation Cup”-2020), це не працює. Як пояснює пані Галина, через війну ми перебуваємо в стані перманентного стресу, тому радить використовувати руханки більш спокійні, щоб у дітей не було різких перепадів емоцій, уваги.
Щоб проаналізувати такі пропозиції, директором ЦПРПП Радкевич Л. А. було проведено вебінар з учителями початкових класів на тему «Руханки/фізкультхвилинки в школі: новий підхід». З`ясували доречність таких рекомендації, ознайомилися з рядом дихальних вправ, вправ на концентрацію, простукування, активізацію розумових здібностей, гімнастикою для очей і т.д. Крім того, ознайомилися з рекомендаціями психологині С. Ройз. Поділилися міркуваннями щодо ефективності використання різноманітних руханок, фізкультхвилинок на уроках та в позаурочний час.
Працюємо на те, щоб на уроках було комфортно всім: і дітям, і вчителям.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)