A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

Використання штучного інтелекту на уроках історії

Дата: 23.04.2024 10:20
Кількість переглядів: 7

Міністерство освіти і науки та Міністерство цифрової трансформації розпочали розроблення інструктивно-методичних рекомендацій щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти. Але, як відомо, зараз точаться дискусії щодо того, чого більше від ШІ – користі чи шкоди. Та абсолютно точно можна сказати, що ШІ в освіті ігнорувати вже не можна: ним активно користуються учні. Питання доцільності й ефективності використання штучного інтелекту на уроках давно аналізується й педагогами.

Нещодавно директором ЦПРПП Радкевич Л. А. було проведено  вебінар-практикум «Використання ШІ на уроках історії», під час якого проаналізували особливості штучного інтелекту, його переваги й недоліки, можливість використання на уроках. Крім того, перед учителями-істориками виступила вчителька англійської мови ЗЗСО «Залаззівський ліцей» Єфимчук Руслана Євгенівна, котра презентувала колегам різні інструменти ШІ та змістовно, лаконічно показала практичне застосування їх на уроках історії. Учителі-історики, у свою чергу, теж поділилися досвідом роботи щодо використання штучного інтелекту.

Далі – вибір за учителем.



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень