Використання штучного інтелекту на уроках історії
Міністерство освіти і науки та Міністерство цифрової трансформації розпочали розроблення інструктивно-методичних рекомендацій щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти. Але, як відомо, зараз точаться дискусії щодо того, чого більше від ШІ – користі чи шкоди. Та абсолютно точно можна сказати, що ШІ в освіті ігнорувати вже не можна: ним активно користуються учні. Питання доцільності й ефективності використання штучного інтелекту на уроках давно аналізується й педагогами.
Нещодавно директором ЦПРПП Радкевич Л. А. було проведено вебінар-практикум «Використання ШІ на уроках історії», під час якого проаналізували особливості штучного інтелекту, його переваги й недоліки, можливість використання на уроках. Крім того, перед учителями-істориками виступила вчителька англійської мови ЗЗСО «Залаззівський ліцей» Єфимчук Руслана Євгенівна, котра презентувала колегам різні інструменти ШІ та змістовно, лаконічно показала практичне застосування їх на уроках історії. Учителі-історики, у свою чергу, теж поділилися досвідом роботи щодо використання штучного інтелекту.
Далі – вибір за учителем.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)