A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

Психологічні аспекти вивчення художніх творів на уроках зарубіжної літератури

Дата: 05.04.2024 10:08
Кількість переглядів: 7

Під час повномасштабної війни багато українців переосмислюють своє життя та роль себе в ньому. Особливо змінилися ролі вчителя. Це відбулося насамперед у зв`язку з впровадженням Державних стандартів та Концепції НУШ, потім у зв`язку з пандемією, зараз – війною.  Сьогодні учитель має бути тьютором, коучем, наставником, модератором… А ще – психологом.

Позитивна установка педагога, психологічна готовність до емоційного долучення до діяльності, зацікавленість у досягненні поставленої мети, впевненість у собі й учнях, передбачення успіху – від цього залежить налаштування дітей на роботу, їхній психологічний стан. А ще дуже важливо на уроках літератури наголосити дітям на психологічних особливостях твору, героїв. Тому Центром професійного розвитку педагогічних працівників 4 квітня проведено методична майстерня «Психологічні аспекти вивчення художніх творів», під час якої з`ясували психологічні аспекти роботи вчителя-словесника (Радкевич Л. А., директор ЦПРПП), психологічні аспекти  літературного сприйняття у підлітковому віці (Марчик О. П., ЗЗСО «Ветлівський ліцей»). Про використання інтерактивних вправ при психологічному дослідженні художніх творів поділилася досвідом роботи Алексейчик Л. М. (ЗЗСО «Судченський ліцей»). Про психологічні особливості вивчення образу Гобсека розповіла Клявзунік Л. В. (ЗЗСО «Лахвичівська гімназія»). Твір Л. Керрол «Аліса в Країні чудес» проаналізувала Солоха Т. У. (ЗЗСО «Мукошинська гімназія»).

Отже, вчимо на прикладах літературних героїв бути людьми. І вчимося самі.

 



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень