Система інструментів оцінювання в НУШ
Реформа «Нова українська школа» вже другий рік поспіль впроваджується в середній ланці – у 5 та 6 класах. Оновлено зміст та підходи до процесу навчання, у тому числі й до оцінювання, адже система оцінювання в школі наразі поступово переходить від контролю кінцевого результату до мотивації дитини покращувати знання та навички.
З метою вдосконалення професійних навичок педагогів Центром ПРПП було проведено методичний захід для вчителів мовно-літературної освітньої галузі на тему «Система інструментів оцінювання в НУШ», під час якого вкотре детально проаналізували особливості оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ (Радкевич Л.А., директор ЦПРПП), акцент зробили на академічній автономії закладу освіти та академічній свободі вчителя в контексті оцінювання (Андрусик С. І., ЗЗСО «Бихівський ліцей»), розглянули критерії оцінювання (Ліштван Н. В., ОЗЗСО «Любешівський ліцей»). Учителі-словесники (Кратік О. І., ЗЗСО «Гірківський ліцей»; Швайко Н. Н., ЗЗСО «Дольська гімназія»; Клімчук І.Ф., ОЗЗСО «Люб`язівський ліцей») поділилися практичним досвідом щодо використання найбільш ефективних інструментів оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)