Формування природничої, екологічної, громадянської та соціальної компетентностей, підприємливості та фінансової грамотності здобувачів освіти на уроках математики та фізики
Нинішній етап розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації освітнього процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати роботу з учнями відповідно до нових вимог і підходів. З метою вдосконалення фахової майстерності педагогів, обміну першим досвідом щодо роботи в НУШ Центром професійного розвитку педагогічних працівників систематично проводяться методичні заходи. Так, 19 травня директором ЦПРПП Радкевич Л. А. було проведено черговий методичний інтенсив на тему «Формування природничої, екологічної, громадянської та соціальної компетентностей, підприємливості та фінансової грамотності здобувачів освіти на уроках математики та фізики» для вчителів математики та фізики. Зокрема, Радкевич Л.А. розповіла педагогам про формування ключових компетентностей як складової становлення успішної особистості. Досвідом роботи щодо формування громадянської та соціальної компетентностей учнів на уроках математики поділилася Манойло М. П., учитель математики ЗЗСО «Залізницький ліцей ім. І. Пасевича». Своїми міркуваннями щодо особливостей формування екологічної компетентності здобувачів освіти на уроках математики поділилася й Михалик Н. Є., учитель математики ОЗЗСО «Любешівський ліцей». Кух М.В., учитель фізики ОЗЗСО «Люб`язівський ліцей», розповів про нові підходи до формування в учнів природничої (як галузевої) та екологічної компетентностей на уроках фізики. Кундік С. П., учитель фізики ЗЗСО «Великокурінський ліцей», поділився досвідом щодо формування ініціативності та підприємливості учнів на уроках фізики за допомогою проєктної діяльності.
Нове бачення змісту освіти, щире спілкування, доброзичлива робоча атмосфера… Так пройшов наш методичний інтенсив.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)