Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі
«Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі». Саме на таку тему 10 травня директорка ЦПРПП Радкевич Л.А. провела методичний інтенсив, під час якого насамперед акцентувала увагу на особливостях формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури. Далі досвідом роботи поділилися вчителі-практики. Так, учителька зарубіжної літератури Любешівськоволянської гімназії Вікторія Потапчук презентувала досвід роботи щодо формування соціальної та громадянської компетентностей здобувачів освіти на уроках зарубіжної літератури. Ольга Петрик, учителька зарубіжної літератури ЗЗСО «Великокурінський ліцей», акцентувала увагу на засобах формування математичної компетентності учнів на уроках літератури, адже логіка, аналіз, прогнозування, встановлення причинно-наслідкових зв`язків, алгоритмізація читання й дослідження смислів тексту активно формуються не лише на уроках математики, а й літератури. Учителька української мови і літератури Мукошинської гімназії Тамара Кравчук креативно підійшла до опрацювання текстів підручників, використовуючи в роботі власні напрацювання для формування математичної компетенції на уроках словесності. Ірина Клімчук, учителька ОЗЗСО «Люб'язівський ліцей», детально проаналізувала широкий спектр можливостей формування екологічної компетентності та здорового способу життя на уроках мовно-літературної галузі. Обмін досвідом поєднали із креативною фізкультхвилинкою, організованою Людмилою Анатоліївною. Любов Дроздик, учителька української мови та літератури Березичівського ліцею, поділилася власними напрацюваннями щодо формування в учнів ініціативності та підприємливості як основи для подальшого становлення здобувачів освіти як майбутніх фахівців. Інна Веремійчик, учителька української мови та літератури ЗЗСО «Деревківський ліцей», показала власне бачення реалізації компетентності «підприємливість та фінансова грамотність» на уроках мови і літератури із застосуванням практичних навичок здобувачів освіти, які навчаються не лише правил мови, а й ощадливості та раціонального використання часу. Учителі поділилися досвідом, презентували власні напрацювання, подали своє бачення формування компетентностей, проаналізували можливості реалізації здобутих знань. Дякуємо колегам за обмін досвідом, інформативні, змістовні матеріали та корисно й цікаво проведений час! (За відгуком Марчик Олени, учительки зарубіжної літератури ЗЗСО «Ветлівський ліцей»).
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)