A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках громадянської та історичної освітньої галузі

Дата: 04.05.2023 12:35
Кількість переглядів: 63

Фото без опису

Відповідно до Концепції НУШ нинішня школа повинна давати учням не лише фактичні знання, але й навчити їх здобувати, сприяти виробленню власних цінностей, тобто формувати життєві компетентності учнів. Яким чином формувати ті чи інші компетентності на уроках історії, правознавства, які види завдань, освітні платформи/сервіси варто використовувати, як мотивувати дітей до всестороннього розвитку?.. Про це вчителі-історики ЗЗСО Любешівської ТГ мали змогу поговорити під час методичного інтенсиву на тему «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках громадянської та історичної освітньої галузі», який був проведений директором ЦПРПП Радкевич Л. А. Під час зустрічі акцент зробили на тому, які саме ключові компетентності вчитель має формувати в учнів упродовж їхнього навчання в школі. Крім того, Радкевич Л. А. поділилася міркуваннями, які форми, методи роботи можна використовувати на уроках громадянської та історичної освітньої галузі для вдосконалення знань рідної мови. Учителі-практики поділилися досвідом щодо способів формування різних компетентностей учнів на уроках та в позаурочний час. Так, Дишко М.В. (Ветлівський ліцей) презентувала свої напрацювання щодо формування в учнів математичної грамотності, Саливончик Т. В. (Гірківський ліцей) – екологічної компетентності, Петрик М. О. (Любешівський ліцей) – інформаційно-комунікаційної. Про формування громадянської і соціальної компетентностей розповів Демидович В. В. (Березичівський ліцей), полікультурної – Берізко О. С. Яким чином розвивати в дітей підприємливість і фінансову грамотність, поділився досвідом  Бондарчук А. С. (Підкормільська гімназія). Виступи вчителів-істориків-правознавців засвідчили, що кожен педагог знаходиться  в пошуку найрізноманітніших підходів до ефективного впровадження Концепції НУШ. Загалом методичний інтенсив мав практичне спрямування. Кожен, хто хотів, отримав можливість почерпнути чимало ідей для подальшої роботи з дітьми НУШ.

 



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень