A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

Самооцінювання як метод формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі освіти

Дата: 21.04.2023 08:14
Кількість переглядів: 25

І знову про самооціінювання…

Тема самооцінювання управлінських та освітніх процесів є невідʼємною частиною й основою формування ефективної внутрішньої системи забезпечення якості у школі.

Про механізм проведення самооцінювання та інструментарій, який для цього використовується, про умови та особливості проведення такого дослідження говорили нещодавно з директорами ЗЗСО під час вебінару на тему «Самооцінювання як метод формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі освіти», який провела директор Центру ПРПП Радкевич Л. А.. Укотре проаналізувала нормативну базу, з`ясувала, які локальні документи мають бути створені в закладі освіти, які методи збору інформації можна використовувати, яка загалом роль самооцінювання в удосконаленні освітнього процесу, опрацювали деякі сторінки «Абетки для директора»… Окремі керівники ЗЗСО поділилися вже набутим досвідом, зокрема особливостями проведення самооцінювання, у тому числі й з використанням цифрової платформи EvaluEd,   

Зустріч підтвердила, що кожен заклад освіти, маючи автономію, шукає свої шляхи удосконалення освітнього процесу.



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень