Самооцінювання як метод формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі освіти
І знову про самооціінювання…
Тема самооцінювання управлінських та освітніх процесів є невідʼємною частиною й основою формування ефективної внутрішньої системи забезпечення якості у школі.
Про механізм проведення самооцінювання та інструментарій, який для цього використовується, про умови та особливості проведення такого дослідження говорили нещодавно з директорами ЗЗСО під час вебінару на тему «Самооцінювання як метод формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі освіти», який провела директор Центру ПРПП Радкевич Л. А.. Укотре проаналізувала нормативну базу, з`ясувала, які локальні документи мають бути створені в закладі освіти, які методи збору інформації можна використовувати, яка загалом роль самооцінювання в удосконаленні освітнього процесу, опрацювали деякі сторінки «Абетки для директора»… Окремі керівники ЗЗСО поділилися вже набутим досвідом, зокрема особливостями проведення самооцінювання, у тому числі й з використанням цифрової платформи EvaluEd,
Зустріч підтвердила, що кожен заклад освіти, маючи автономію, шукає свої шляхи удосконалення освітнього процесу.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)