PISA: читацька грамотність
Пропоноване видання містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA стосовно читацької грамотності 15-річних осіб. Для забезпечення належного сприйняття змісту рамкового документа це видання доповнене оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, які були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні конструкти щодо сутності читацької грамотності й засад її вимірювання. Посібник містить окремий розділ із завданнями й характеристиками стосовної їх оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільній практиці. Видання адресоване широкому колу освітян – учителям, ученим-педагогам, методистам, авторам підручників і навчальних посібників із читання, мови й літератури, фахівцям у галузі освітніх вимірювань, а також учням/студентам закладів середньої загальної освіти.
https://rada.info/upload/users_files/42043220/af74b7800e1b3d2d88ca5b99875cc833.pdf
За матеріалами мережі Інтернет інформацію підготувала Радкевич Л. А.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)