Особливості використання інтернет сервісів у роботі вчителів початкових класів
Мережа Інтернет відкриває широкі можливості в роботі з освітніми інтернет-ресурсами, використання яких учителями початкових класів є вимогою часу. З метою поширення досвіду щодо використання освітніх платформ в умовах дистанційного навчання директором Центру професійного розвитку педагогічних працівників Радкевич Л. А. було проведено засідання методичної майстерні на тему «Особливості використання інтернет сервісів у роботі вчителів початкових класів».
Під час заходу вчителі Залізницького ліцею ім. І. Пасевича Гриневич О. І. та Шеметило Г.І. презентували роботу на платформі Google Workspace (на якій, до слова, працює весь заклад освіти). Досвідом роботи щодо використання платформи Zoom та онлайн-дошки Miro у роботі з дітьми поділилася Онищук Б. В. (Угриничівська гімназія). Про використання інтернет-сервісу LearningApps у своїй практиці розповіла Зімич О. А. (Великокурінський ліцей). Глинянчук О. П. (Любешівський ліцей) презентувала власне бачення використання різних можливостей інтернету в роботі з дітьми. Керівник професійної спільноти вчителів початкових класів Бондарчук Р. Г. (В`язівненська гімназія) порушила питання про особливості оцінювання в початковій школі та ведення класного журналу. Загалом учителі початкових класів активно долучилися до запропонованої теми, радилися, дискутували, знаходили переваги, аналізували недоліки…
Таким чином, педагоги мали можливість укотре переконатися, що використання інтернет-ресурсів дає можливість візуалізувати навчальний матеріал, зекономити час, швидко здійснити перевірку навчальних досягнень здобувачів освіти, змотивувати учнів до навчання, а сам учитель може підвищувати свій кваліфікаційний рівень. Поспілкувавшись, налаштувалися на подальшу роботу з вірою в перемогу та із вдячністю ЗСУ за можливість жити, працювати, професійно вдосконалюватися.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)