Методичний практикум для вчителів історії: особливості оцінювання в НУШ
Пройшов перший місяць навчального року НУШ у базовій школі, і сьогодні вчителі-предметники вже можуть поділитися враженнями від спілкування з п`ятикласниками, досвідом щодо особливостей викладання навчальних предметів, проблемами, що виникають у ході роботи. Методичний практикум (у режимі онлайн) учителів історії, що відбувся 3 жовтня, засвідчив: із завданнями педагоги справляються, а проблеми, які виникають, вирішуються або спільно з колегами в колективах, або під час обміну досвідом на рівні територіальної громади. Основне питання, що пропонувалося для розгляду, - особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу в адаптаційний період та вибір інструментарію при формувальному оцінюванні. Спілкування було ефективним: знайшлися відповіді на запитання, було запропоновано деякі ідеї щодо критеріїв оцінювання. Можна сказати, що перші кроки зроблено успішно. Ідемо далі! З вірою в перемогу!
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)