Інтегроване навчання. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем
17 лютого проведено планове онлайн-засідання спільноти вчителів початкових класів з теми «Інтегроване навчання. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем».
Керівник професійної спільноти, вчитель початкових класів закладу освіти «В’язівненська гімназія» Бондарчук Р.Г. грунтовно і всебічно розкрила питання «Інтегроване навчання. Діяльнісно-компетентнісний підхід до викладання предметів у початковій школі», презентувала освітні технології розвитку критичного мислення, які використовує у педагогічній практиці, представила власний досвід з теми «Сучасні методи розвитку мовлення і навчання читанню в початковій школі», зокрема впровадження в освітній процес педагогічної технології «Щоденні 5» як засобу формування мовної особистості молодшого школяра на уроках української мови.
Вчитель початкових класів закладу освіти «Бихівський ліцей» Литвинчук А.В. покроково розкрила особливості використання педагогічної технології навчання математики «Щоденні 3», правила роботи над «Щоденними 3», презентувала різноманітні за змістом та ступенем складності завдання з математики, які допоможуть вчителю початкових класів успішно реалізувати вимоги НУШ.
Як спілкуватися з дітьми нового покоління, які народжені після 2010 року? Як виховувати дітей покоління Альфа? Чим це покоління відрізняється від інших? На всіх цих питаннях акцентувала увагу психолог ЦПРПП Надія Крат, поглиблено ознайомила учасників зі складовими моделі ключових компетенцій «4К», підготувала добірку різноманітних прийомів та вправ, адаптованих для школярів, які сприятимуть розвитку критичного та креативного мислення, комунікативних навичок та вміння працювати в команді. Для того, аби впроваджувати навчання критичного мислення в освітній процес, передовсім необхідно самому вчителю стати особистістю, яка може та вміє мислити критично. Психолог порекомендувала педагогам пройти безкоштовний онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» на платформі Prometheus.
Зустріч спільноти вчителів початкових класів була емоційно насиченою та пізнавально корисною, сприяла підвищенню професійної компетентності педагогічних працівників.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)