Перевернуте навчання: особливості організації та практичні поради
Американський психолог Джон Дьюї зазначав: «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора».
Оскільки сьогодення вимагає нових підходів до навчання, то з`явилися й нові вимоги до вчителя, який із носія знань має перетворитися на організатора освітнього процесу, що допомагає дитині розвивати вміння «вчити вчитися» та формує всі компетентності, зазначені в Концепції «Нова українська школа». З цією метою 22 лютого 2022 року було проведено засідання професійної спільноти «Майстерня досвіду», під час якого було проаналізовано тему «Перевернуте навчання: особливості організації та практичні поради». У ході зустрічі директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Людмила Радкевич проаналізувала особливості дистанційного, змішаного навчання та зв'язок з перевернутим навчанням. Керівник професійної спільноти Людмила Пасевич поділилася досвідом використання методу перевернутого навчання, ознайомила колег з особливостями його організації, дала практичні поради.
З метою узагальнення опрацьованої теми директором Центру Людмилою Радкевич було організовано SWOT-аналіз (з використанням віртуальної дошки Jamboard), під час якого учасники професійної спільноти мали можливість висловити своє бачення щодо використання перевернутого навчання. Окремі вчителі зазначили, що використовують елементи такого навчання. У підсумку педагоги висловили думку, що спробувати використати перевернуте навчання обов`язково потрібно.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)