A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Любешівської селищної ради

Як впливають індивідуальні особливості учнів на засвоєння навчального матеріалу

Дата: 10.02.2022 10:00
Кількість переглядів: 130

 

   Фото без опису     Відповідно до професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів ЗЗСО», «Вчитель ЗЗСО»  в межах трудової функції  «Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу» визначено психологічну компетентність, що складається з таких здатностей, як:

  • визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів,
  • використовувати стратегії  з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності,
  • формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність,
  • формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною.

    Ось чому тема «Як впливають індивідуальні особливості учнів на засвоєння навчального матеріалу» була запропонована психологом  ЦПРПП Надією Крат для учасників  професійної спільноти – психологічної вітальні «Розвиток психологічної компетентності педагога»,  засідання якої відбулося 25 січня на платформі Google Meet. У методичному заході  взяли участь практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі початкових класів та вчителі-предметники.

    На початку  зустрічі  психолог Надія Крат коротко розкрила поняття «дитиноцентризм», «особистісно орієнтована модель освіти», які лежать в основі концепції Нової української школи.

  Наступним етапом роботи стало вхідне тестування «Психологічна компетентність педагога», у ході якого кожен учасник визначив свій рівень психологічної компетентності.

    Психолог  ЦПРПП Надія Крат зосередила увагу педагогів на розгляді теми «Індивідуальні особливості розвитку дитини». Учасники вчилися визначати  тип нервової системи дитини, індивідуальні особливості сприйняття, щоб правильно спрямувати розвиток дитячої особистості, зрозуміти і пояснити ті чи інші нюанси дитячої поведінки, та прогнозували, як впливають індивідуальні особливості дітей на ефективність навчання.

    Практичні психологи  закладів загальної середньої освіти «Бірківський ліцей» та «Судченський ліцей»  Світлана Дорош та Тетяна Мирна поділилися своїми напрацюваннями з питань «Особливості побудови адекватного стилю навчання учнів, які відносяться до покоління Z», «Особливості дітей покоління Альфа. Слабкі та сильні сторони покоління».

    Спілкування учасників спільноти було конструктивним та результативним. Глибоке опрацювання теми сприяло підвищенню психологічної компетентності педагогічних працівників. Вчителі, працівники психологічної служби  отримали практичні напрацювання, діагностичний інструментарій, який зможуть використати у власній педагогічній діяльності.



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень