Відбулося засідання психологічної вітальні "Психогігієна професійної діяльності педагога в умовах карантину"
Робота вчителя - ресурсозатратна. У вирі справ, що майже всі позначені грифом «терміново», педагог зазвичай ледве знаходить час на себе. Ще більше навантаження на педагогічного працівника просто звалилося в період карантинних обмежень через COVID-19. І, звісно, в таких обставинах дуже багато залежить від психосоціальної стійкості керівника закладу освіти, вчителя, працівника психологічної служби.
«Психогігієна професійної діяльності педагога в умовах карантину» - такою була тема психологічної вітальні "Психологічне благополуччя педагогів - запорука продуктивності освітнього процесу», онлайн-засідання якої відбулося 24 грудня.
Психолог ЦПРПП Надія Крат запропонувала педагогам декілька психологічних порад, яких потрібно дотримуватися, щоб в умовах карантину зберегти психічне самопочуття, підвищити психосоціальну стійкість до стресу, знайти баланс між роботою та особистим життям. Ефективним прийомом раціонального розподілу робочого часу в умовах карантину та дистанційного навчання може стати матриця Ейзенхауера, створення якої допоможе педагогічному працівнику відфільтрувати другорядні справи від важливих рішень і зосередитися на пріоритетних завданнях, що вимагають негайної уваги.
З метою стабілізації емоційного стану, формування стійкості й ресурсності, освітяни долучилися до виконання різноманітних вправ та технік: «Я і стрес», «Лимон», «Дві хвилини тиші», «Тут і зараз», «Емоційна хвиля», «Ментальний діалог», «Водоспад», »Лобно-потиличний контур».
Розмова з психологом допомогла педагогам стабілізувати внутрішній стан, засвоїти засоби саморегуляції в ситуації стресу, розкрити власний потенціал – внутрішній резерв сили, енергії, щоб почуватися щасливою, задоволеною і здоровою людиною навіть в умовах пандемії.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)