Освіта для сталого розвитку - новий напрям у сучасній освіті
Поняття «сталий розвиток» трактується просто і конкретно: це такий розвиток, який задовольняє потреби сучасності, але не ставить під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої потреби.
Основне завдання нового напряму - формування моделей поведінки у дітей, звичок, стилю життя, що відповідають потребам сталого розвитку людства. Це освіта не ПРО сталий розвиток, а ДЛЯ сталого розвитку. Тож діти мають не тільки ЗНАТИ, а й мати звичку відповідно ДІЯТИ.
Реалізація завдань сталого розвитку в ЗДО запропонована у парціальній програмі «Дошкільнятам про сталий розвиток». Особливості її введення в дошкільному закладі зумовлені специфікою розвитку психічних процесів у дітей цього віку, їхнім світоглядом.
Впровадження технології сталого розвитку в освітній процес закладів дошкільної освіти стало темою обговорення на засіданні професійної спільноти педагогічних працівників, яке відбулось 25 листопада в режимі онлайн.
Змістовно та інформативно висвітлили питання про основні положення концепції сталого розвитку, основні принципи емпауермент-педагогіки, роль вихователя в освітньому процесі для сталого розвитку, тематичний план занять, структуру тематичного дня, методику роботи з окремими темами педагогічні працівники Любешівського ЗДО № 3 Тарасевич Інна, Рипіч Надія, Крисько Олена.
Керівник професійної спільноти Тарасевич Інна Петрівна надала поради вихователям, з метою самоаналізу та систематизації отриманої інформації провела тест «Сталий розвиток для дошкільнят».
Психолог ЦПР ПП Надія Крат звернула увагу педагогів на забезпечення психологічного комфорту дітей під час занять, форми взаємодії дошкільнят в освітній діяльності.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)