Майстерня досвіду. Нові підходи до творення уроку
Сучасний урок - це урок демократичний. Його проводять не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою. Це насамперед урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості. Творення уроку залежить від самого вчителя, уміння організувати співпрацю з учнями.
Під час засідання професійної спільноти - педагогічного клубу «Майстерня досвіду», проведеного 5 листопада директором Центру Радкевич Л.А., було проаналізовано особливості сучасного уроку та зроблено акценти, на які звертається увага експертів під час проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти, зокрема, яким чином організовується формування ключових компетентностей здобувачів освіти, як здійснюється оцінювання результатів навчання учнів під час проведення навчального заняття, як ІКТ-технології застосовуються в роботі, чи організовується робота з учнями з особливими освітніми потребами.
Учасників спільноти було ознайомлено також з пам`яткою для підготовки до уроку, розробленою експертом.
Фото заходу можна переглянути за покликанням
https://rada.info/upload/users_files/42043220/2e1638276b9665500fc44826cbc9f0d6.doc
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)