Нові ролі педагога: учитель-коуч
Умови розвитку освіти у ХХІ столітті дуже відрізняються від вимог ХХ століття і обумовлюють нові вимоги до вчителя. А сьогодні, не перекреслюючи старе, ми визначаємо сутності вчителя нового покоління, вчителя наставника, помічника, друга та порадника на шляху до здобуття дитиною знань, адже викладання – це спільна творчість, яка вимагає постійного навчання як учня, так і вчителя.
З використання матеріалів коуча Москальова Максима Володимировича директором ЦПРПП Радкевич Л.А. було проведено консультацію для вчителів української мови та літератури "Нові ролі педагога: учитель-коуч".
Тема була запропонована педагогам, оскільки коучинг дає можливість учителеві знайти індивідуальний підхід до учнів, інтерактивний підхід, сприяти розвитку та стимулюванню інтересу учнів до навчання, підвищення мотивації, усвідомленості, прийняття відповідальності за власний результат і результат учня, розвиток нових компетенцій, задоволеність результатами, а також породжує довіру й відкритість.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)